Followers

Saturday, March 6, 2010

SELAMAT MALAM SAYANG

Assalamualaikum
Besok pagi-pagi lagi saya akan ke Dungun, untuk satu program. Aduh! Jam 6.00 pg saya mesti bertolak dari rumah. Takkan sembahyang dalam kereta. Ish! Macam tu pulak… Kalau terlewat bas tak kan tunggu. Takkan saya nak memandu sorang2 ke sana? Awal sgt, memang tak berani, lewat sangat, saya pengacara. Paling-paling bila merentasi sepanjang pantai. Tahan ke saya melihat bebola mentari yang muncul dari laut? Saya tukar dengan makan. Hilang lapar. Hilang dahaga. Dah jam 12.00 mlm. Mata masih segar, aduhai. Semua keperluan saya dah sedia. Cuma acara selingan, saya memang tak prepare langsung. Ingat nak sediakan beberapa soalan, sementara menunggu keputusan. Ternyata tak sempat. Jadual mcm penuh sangat, walaupun 3 hari tak masuk opis. Saya kena masuk tidur ni. Saya tidur dulu…selamat malam dan salam sayang.

2 comments:

MAZELAN MANAN said...

begitu la kita... keindahan menyebabkan kita lupa segalanya... selamat berkarya...

Indah Hairani said...

Salam buat sdr. Mazelan Manan..
Sekiranya mampu ditahan mentari merah yang tersipu dari dada laut, sudah pasti saya lakukannya agar dapat saya nikmati keindahannya dan berlama menatap seraut wajahnya.
Terima kasih..