Followers

Monday, March 7, 2011

Mengucup bibir pagi

Assalamualaikum kepada semua pengunjung blog Pena Indah Hairani,
Alhamdulillah pagi ini, saya sempat mengucup bibir pagi dengan coretan yang sekian lama tidak berkesempatan untuk saya lakukannya..Pagi yang sunti. Saya menghirup udara pagi sambil menarik nafas dalam..sangat nikmat dan damai. Indahnya bumi ALLAH yang diciptakan untuk kita. Saat2 begini sering menjadi waktu terbaik untuk saya berkarya. Sayangnya waktu2 begini juga saya harus melangkah ke tempat kerja. Dan sudah pasti saya perlu memindahnya pada malam...apapun saya tetap berusaha melakukan demi cinta saya pada dunia penulisan. Alhamdulillah...syukur saya atas segalanya...kepada semua pembaca syukurlah atas segala nikmat yang dikecapi hari ini dan semalam. Salam sayang dari Ndah buat semua.

No comments: