Followers

Monday, July 27, 2009

Mencelah Pagi

Assalamualaikum...
Salam pagi seindah matahari..
Saya celah-celah masuk sebelum bertolak. Sekejap lagi saya akan bertolak ke Shah Alam untuk satu convensyen berkaitan bidang tekstil. Antara peluang yang sangat-sangat saya tunggu. Dapat bertemu dengan orang-orang hebat dan bertukar pandangan. Selalunya saya menggunakan ruang dan peluang ini untuk menimba sebarapat banyak pengetahuan tentangnya. Dr. Norwani Hj. Nawawi ( Adik Johan Nawawi, ipar Nora ), Pfor. Siti Zainun Ismail, Prof Sulaiman Ghani dan ramai lagi. Dr. Norwani salah seorang pembentang kertaskerja. Dan saya yakin ramai lagi yang akan saya temui. Semalam saya sempat bersembang pendek dgn Dr. Norwani melalui phone, dia ketawa bila saya tanya, program macamana? dengar cerita UITM ditutup sementara dan cuti semester diawalkan? Program ttp proceed...kita jumpa besok. Alhamdulillah...kata hati saya. Semua di tangan TUHAN kan, setiap apa yang terjadi, sakit, sihat, susah, senang....InsyaALLAH...mudahan TUHAN akan memberi ubat penyembuhnya...Dan kita sebagai manusia, berusaha untuk mengelak dan berusaha untuk mengatasinya..salam sayang buat semua.
.
Wassalam

No comments: