Followers

Monday, August 24, 2009

SAYA MENDOAKANNYA.....MAAFKAN SAYA

Assalamualaikum dan salam hormat buat pengungjung,
Sewaktu saya menulis entri ini, saya baru selesai membaca sms seorang pembaca karya-karya saya. Pertemuan pertama saya dengan beliau adalah di PWTC April lalu. Berperwatakan sederhana dan sangat rendah diri dalam percakapan malah sangat berhati-hati pada setiap patah yang dikeluarkan. Sepanjang pertemuan percakapan berkisar kepada HANYA SEBATAS INI. Sepanjang percakapan dengannya saya terkenang watak DANI RAMDANI dalam HSI. Selepas pertemuan beberapa minit itu, saya tidak lagi bertemu dengannya kecuali sesekali dia menitipkan salam lewat sms. Sejak itu saya menganggapnya sebagai seorang penggemar setelah dia menyatakan semua karya-karya saya telah dimilikinya. Sebagai seorang pengkarya, sudah tentu saya bangga dan gembira denga perkembangan ini. Namun pagi ini saya tersentak menerima sms darinya. Sangat hiba. Sukar untuk ceritakan perasaan saya. Lantas dengan segala rasa rendah hati dan penuh pengaharapan agar ALLAH mengurniakan ketenangan hati dan kelapangan jiwa. Saya juga berharap agar dia mampu menelan segala kekosongan yang dialaminya saat ini. Dan mengharapkan ALLAH menemukan setiap apa yang dicarinya. Sekiranya entri ini dihayati oleh beliau, saya harap dia mampu memaafkan di atas segala perkongsian saya ini dengan pembaca semua.
Salam sayang sekali lagi dari saya.
Wassalam.

No comments: