Followers

Tuesday, September 1, 2009

BUAT PENGUNJUNG DAN PEMBACA



Assalamualaikum dan salam hormat buat semua,

Sempena Idilfitri yang bakal hadir, saya mengambil kesempatan mengucapkan selamat menyambut lebaran. Maaf Zahir dan Batin. Kad di atas khas buat semua yg pernah singgah di anjung saya. Saya titipkan juga buat semua pembaca karya-karya saya. Maafkan saya atas segala kekurangan dan kelemahan saya dalam setiap penulisan saya. Sesungguhnya yang baik itu dariNYA juga dan yang lemah itu datang dari saya sendiri.

Salam sayang dari saya.

Wassalam.

2 comments:

Rasha_rz said...

Ndah, lama lagi raya kawan... apa ke nak cepat sangat? hehehe... apa2pun ila ambil ya kad raya awak tu. cantik sangat. salam ramadhan, semoga bertemu lailatulqadar...

Indah Hairani said...

itulah..sepatutnya kemerdekaan..tersalah anatr kad..apapun kalau nak yg ori, antarkan address, ndah akan pos siap gn ttgn...salam syg...