Followers

Saturday, February 20, 2010

CASTLE CINTA DEADAY akan menjawabnya...


Assalamualaikum…
Semalam saya terima panggilan dari Aishah yang lebih mesra dengan sebutan Chah sahaja. Suara manja turut membuat saya rindu pada Su, teman sebilik Chah.
“Kak Indah, sms saya kak ndah tak dapat ke?” Chah memulakan. Saya mengerutkan kening. Buzzle sms kedengaran sebelumnya, tapi saya biarkan.
“Tak pulak? Kenapa Chah?”
“Saya ada emel akak proof terakhir CCD, akak tengoklah.” Saya teruja mendengar kata-kata Chah.
“Covernya macamana Chah?”
“Ya nanti kami emel untuk akak.” Jawab Chah dengan nada ceria.
“Kak Ndah dah tak sabar ni…” Chah ketawa mendengar kata-kata saya.
“Ok..akak jangan risau. Ohya, kalau boleh akak send ASAP ya.”Ujar Chah. Saya tersenyum. As soon as possible.
“Ya sayang, Kak Ndah akak segera.” Balas saya pantas.
Malam tadi saya menyemaknya. Alhamdullillah pagi ni selesai. Lega rasanya. Menghayati CASTLE CINTA DEADAY dalam adunan dan doh padu. Saya tak sabar. Satu percubaan saya, HUMOR ROMANTIS. Semasa menggarapnya, adalah kalanya saya tersengih, adakalanya saya ketawa dan dia juga buat saya hiba. CASTLE CINTA DEADAY satu pencarian. Mana yang lebih akrab dengan saya, Remaja? Dewasa? Serius? Atau Humor? CCD akan menjawabnya nanti…
Salam sayang buat semua,
Wassalam.

No comments: